Ποιοι είμαστε

Η ανάπτυξη του παιδιού σας είναι προτεραιότητά μας. Είμαστε υπερήφανοι για το υψηλής ποιότητας πρόγραμμα σπουδών που παρέχουμε, τις σύγχρονες εγκαταστάσεις και την προσέγγισή μας.

Οι αξίες μας

Η προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης (inclusive education), της ισότιμης δηλ. συμμετοχής των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί εδώ και αρκετά χρόνια στόχο της διεθνούς κοινωνικής πολιτικής (UNESCO, 1994). Τα τελευταία χρόνια η συγκεκριμένη στοχοθεσία έχει διευρυνθεί συμπεριλαμβάνοντας τις ομάδες του πληθυσμού που απειλούνται από κοινωνικό αποκλεισμό (π.χ. παλιννοστούντες, μετανάστες, μαθητές προερχόμενους από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια, όπως τα τσιγαννόπαιδα κ.α.). Η υποστήριξη της εκπαιδευτικής πολιτικής ενάντια σε κάθε είδος διακρίσεων εκπορεύεται από τις διακηρύξεις για τα δικαιώματα του παιδιού (UNESCO, 1989). Σύμφωνα με τη διακήρυξη της Σαλαμάνκα «...τα σχολεία θα πρέπει να φιλοξενούν όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τη φυσική, την πνευματική, την κοινωνική, τη συναισθηματική, τη γλωσσική ή άλλη κατάστασή τους...» (UNESCO, 1994). Η αναγκαιότητα ωστόσο της μετάβασης από τις πρακτικές της ένταξης που κυριάρχησαν στη δεκαετία του '90 και αφορούσαν κατά κύριο λόγο τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην υιοθέτηση πρακτικών συμπερίληψης σηματοδοτείται από την εντεινόμενη τα τελευταία χρόνια ανομοιογένεια (diversity) της τάξης σε ότι αφορά τον μαθητικό πληθυσμό, γεγονός που θέτει πλέον επιτακτικά το αίτημα της Εκπαίδευσης για Όλους σε ένα ενιαίο σχολικό πλαίσιο (Education for All- UNESCO, 2005). Όπως αναφέρει ο Farrell (2000) η συμπερίληψη αφορά στην ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως ιδιαιτεροτήτων, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης. Είναι αρκετοί άλλωστε οι υποστηρικτές της συμπερίληψης που την συνδέουν άμεσα με μια από τις βασικές διαστάσεις που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα ενός σχολείου, τη δυνατότητα δηλ. να υποδέχεται τους μαθητές και όχι απλώς να τους αποδέχεται στους κόλπους του. Η προσέγγιση της έννοιας της αποτελεσματικότητας ενός σχολείου στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης εστιάζεται σε τρεις επιμέρους διαστάσεις που στο σύνολό τους συγκροτούν τη «γενική πολιτική» του σχολείου: 
  • Τη σχολική κουλτούρας
  • Τις πολιτικές συμπερίληψης
  • Τις πρακτικές συμπερίληψης
Προϋπόθεση των προαναφερόμενων ενεργειών είναι η σχολαστική διερεύνηση των φραγμών που παρεμποδίζουν τη συμμετοχή και την αντιμετώπιση της διαφορετικότητας των μαθητών ως ευκαιρία μάθησης και εμπλουτισμού του εκπαιδευτικού «γίγνεσθαι». Επιπρόσθετα, η ανάπτυξη μίας κοινής γλώσσας επικοινωνίας μεταξύ των εκπαιδευτικών σχετικά με τις ακολουθούμενες πρακτικές (π.χ. συμπερίληψη, διαφοροποιημένη διδασκαλία), θα οδηγήσει στη διαμόρφωση των συνθηκών που ενθαρρύνουν την ανάληψη διακυβεύματος για την εφαρμογή καινοτόμων δραστηριοτήτων (Ainscow, 2000).Η φιλοσοφία του ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ υποστηρίζει και δουλεύει υπό το πρίσμα των ανωτέρω. Στόχος μας είναι η ενσωμάτωση του παιδιού στη γενική τάξη με παρεμβάσεις που είτε αφορούν τα παιδιά είτε τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους.
Πιστεύουμε ότι το Σχολείο για όλους είναι για όλους και όχι για λίγους. Είναι για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, για τα παιδιά που έχουν διαφορετική κουλτούρα, διαφορετική γλώσσα και διαφορετικά βιώματα.Για το ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ αποτελεί χρέος η καθιέρωση της συμπερίληψης ΟΛΩΝ των μαθητών και όχι η απλή γεωγραφική τους τοποθέτηση στη γενική τάξη.
Είμαστε δίπλα στην οικογένεια και το παιδί με συνεργάτη μας το σχολείο.

.

Το ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ με την νέα του μορφή εξελίσσεται σε Κέντρο  Αποκατάστασης, εισάγει νέες δραστηριότητες, καινοτόμα προγράμματα που εφαρμόζονται στην Αγγλία, ποικιλία νέων τεχνικών και επιστημονικών μεθόδων. Συγχρόνως πραγματοποιείται αναβάθμιση του προσωπικού και ο εμπλουτισμός του από όλες τις ειδικότητες.
Την ευθύνη του ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ φέρει η Αικατερίνη Κυριακίδη, Ειδική Παιδαγωγός & Σχολική κοινωνική λειτουργός με εξειδίκευση στον αυτισμό.
Στο κέντρο της φιλοσοφίας μας παραμένει το παιδί και ο σεβασμός της προσωπικότητάς του. Η αποδοχή της διαφορετικότητας αποτελεί το θεμέλιο στο οποίο στηρίζονται οι παιδαγωγικές και επιστημονικές μας αρχές.
Στηριζόμενοι σε αυτές τις αρχές, δημιουργήσαμε ένα κέντρο στο οποίο το παιδί θα εκπαιδευεται σε δεξιότητες που θα του επιτρέψουν την πλήρη ενσωμάτωσή του στο σχολείο και μετέπειτα στην κοινωνία. Θέλοντας να αναβαθμίσουμε ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες μας κάθε χρόνο κάνουμε νέες συνεργασίες με παιδικούς σταθμούς, σχολεία και εκπαιδευτήρια του δημόσιου αλλά και ιδιωτικού τομέα.

Υπηρεσίες

Στο ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ παρέχονται υπηρεσίες όπως:

  • Διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών (δυσλεξία, δυσαριθμησία, δυσπραξία κα) με σταθμισμένα και αναγνωρισμένα από το κράτος τεστ αξιολόγησης ΑθηνάΤεστ
  • Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
  • Διάγνωση και αποκατάσταση διαταραχών της ομιλίας και του λόγου (λογοθεραπεία)
  • Εργοθεραπεία
  • Ειδική αγωγή
  • Συμβουλευτική γονέων 
  • Παιδοψυχίατρος
  • Πρώιμη Παρέμβαση
© 2016 ΠΑΙΔΙΑ ΕΝ ΤΑΞΗ Πάφου 4 Αιγάλεω ΤΚ 12242 Αθήνα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε